Tento výlet jsem začal plánovat už v zimě.Nikdo se k nám nechtěl přidat a tak jsme nakonec jeli s Romanem sami.

Den 1. – 20.6.2013

Ráno jsem vyjel z Prahy v 8.00hod. Sraz jsem měl s Romanem u pumpy v Písku.Přijel jsem o něco později a tak jsme hned vyrazili směr Rakousko.Cesta ubíhala rychle.Na dálnici v Rakousku dlouho nebyla pumpa a tak jsme z ní raději sjeli.Než jsme jí našli,musel jsem už přepínat na rezervu.Roman při platbě kartou zadal špatně PIN a tak raději platil hotově.Dneska už kartou platil,ale na PIN si nemohl vzpomenout a tak volal domů.Foukal silný vítr,Maďarsko samá rovina a nuda.Kolem šestý jsme dorazili do kempu Tulipan v Keszthely a zaplatili si bungalov (30,-E za oba),ubytovali se a šli si zaplavat do bazénu.

Dnes ujeto:594km

Den 2. – 21.6.2013

Ráno jsme posnídali ještě ze zásob z domova a vyrazili na cestu.Zjistil jsem,že mi nějak divně škube motorka.Bylo to nepříjemný.Trochu to přestalo až v Chorvatsku,když jsem natankoval.Jeli jsme přes město Daruvar,kde žije hodně čechů a to bylo znát i v obchodě.Kolem šestý jsme našli kemp v Bosně u jezera Plivsko jezero,který už jsme předem měli vytipovaný a zaplatili si zase bungalov.Na stany zase nedošlo (30,-E za oba).Večer jsme se šli podívat k jezeru a Roman si do něj šel zaplavat.Já zatím z můstku koukal do vody a jezero bylo plný hadů,kteří se plazili po dně a lovili malý ryby.Potkali jsme partu motorkářů ze Slovenska,kteří se akorát vraceli domů.V kempu v restauraci jsme si dali bosenskou specialitu,skopový s bramborama a se zeleninou a kecali s motorkářema z čech,kteří akorát přijeli.Kolem stolu se pořád motal pes od nedaleko kempujících holanďanů a loudil něco k jídlu.Číšník a nejen on se ho snažil zahnat,aby jsme se mohli najíst,ale nepodařilo se mu to.Ničím ho neodlákali. Dnes ujeto : 375 km

Den 3. – 22.6.2013

Ráno jsme vstali brzy,sbalili věci a vyrazili na cestu.Navigace nás vedla dobře,až na malé vyjímky.Cestou jsme zastavili na skvělý čevabi. Navigace nás vedla na dálnici a to jsme nechtěli a tak jsme jeli podle mapy.Jeli jsme úzkou silnicí v horách a byla to paráda.Jen navigace se zbláznila a i když jsme byli v Omiši,pořád nás otáčela na dálnici a ukazovala vzdálenost 60km.Tak jsem jí vypnul.Našli jsme kemp Galeb,který jsme si vybrali už v Praze a postavili si stany.Moc to nešlo.Zem byla jak z betonu,kolíky nešly zatlouct a ohýbaly se.Večer jsme šli do města na večeři.Při placení si Roman spletl peníze a místo 100,- Kn dal servírce 100,- Euro.Naštěstí ho na to upozornila.Koupili jsme si pivo a vypili jsme ho na molu.

Dnes ujeto : 229 km

Den 4. – 23.6.2013

První noc ve stanu jsme přežili a po snídani jsme vyerazili na výlet směr Makarská. Překvapení bylo,že se za výjezd na Sv. Jure platí. Zaplatili jsme každý 40,-Kn a vyrazili jsme na vrchol.Cesta byla úzká a dlouhá 23km a byl to docela adrenalin. Auto a motorka se vedle sebe vešly jen stěží a nejhorší bylo,když proti nám jela policejní dodávka. To jsme moc místa na vyhnutí neměli. Výhled z vrcholu byl nádherný.

Dnes ujeto : 153km

Den 5. – 24.6.2013

Ráno po snídani jsme vyrazili na další výlet na Hvar. Přijeli jsme do Drveniku a akorát odjížděl plný trajekt. Museli jsme skoro dvě hodiny čekat na další.Nalodili jsme se a za půl hodiny jsme byli na Hvaru. Vyrazili jsme k domečku,který měl kamarád Honza pronajatý s rodinou.Jeli jsme po úzký asfaltový silnici,jediný na Hvaru a poslední kilometr po šotolině. Byla to dost špatná cesta,adrenalin jako prase.Dům jsme našli.Přijeli jsme akorát na oběd.Dům byl na samotě a před domem byla krásná pláž.Odpoledne jsme se sbalili,aby jsme stihli trajekt zpátky.Když jsme přijeli do kempu,tak se zatáhlo.Doufali jsme,že nás to mine a šli jsme do města na večeři.Seděli jsme venku v retauraci pod stříškou,když přišla bouřka.Najedli jsme se a dali si víno.Doufali jsme,že bouřka zatím přejde.Pořád pršelo a foukal silný vítr a tak jsme si dali další víno,než to přestane.Báli jsme se,že máme stany plný vody.Ve stanech jsme měli sucho a tak jsme šli spát.Začalo znovu pršet a foukal silný vítr a já jsem měl strach,že mi uletí stan.

Dnes ujeto : 193km

Den 6. – 25.6.2013

Noc jsme přežili v suchu.Dopoledne jsme se šli podívat do města na pevnost.Po návratu do kempu jsme na chvíli zalezli do stanů.Bylo stašný vedro a tak jsme šli raději k moři. Když jsme došli na pláž,tak se zatáhlo a za chvíli začalo pršet.Celou noc foukal silný vítr a tak jsme se moc nevyspali.Stany stanu se prohýbali.

Dnes ujeto : 0km

Den 7. – 26.6.2013

Ráno jsme vstali brzy,sbalili stany a vyrazili na cestu domů.Byla pěkná zima.Původně jsme chtěli jet jen v triku,ale byli jsme rádi,že máme na sobě bundy.Chtěli jsme přejet do Slovinska a tam si najít ubytování.Při přejezdu hranic do Slovinska začalo pršet.Bylo už docela pozdě a tak jsme vzali první penzion za 60,-E pro oba i se snídaní.

Dnes ujeto : 417km

Den 8. – 27.6.2013

Ráno bylo zataženo.Hlavně,že nepršelo.Cesta přes Slovinsko byla příjemná,krásná příroda,spousta zatáček,krásná řeka Soča a super výjezd na Vrčič.Rozhodli jsme se,že pojedeme směr Obertauern a tam si někde najdeme ubytování.Cena ubytování se pohybovala kolem 60,- E pro oba.Jeden dům,kde jsem se byl zeptat,vypadal jsk strašidelný hrad a z paní domácí jsem taky moc dobrý pocit neměl.Nakonec jsme sedli na motorky a jeli dál.Jeli jsme po silnici,která prudce soupala a já jsem měl pocit,že to ani nevyjedu.Vyjeli jsme nahoru,kde bylo lyžařský středisko a pak jeli zase z prudkýho kopce dolů.Dole ve městečku St.Michael jsme chvíli bloudili,ale pak jsme našli hezký ubytování,kdy jsme měli každý svůj pokoj za 22.- E i se snídaní.Poslední noc na cestách a zítra už budeme spát doma.

Dnes ujeto : 371 km

Den 9. – 28.6.2013

Ráno bylo zataženo,ale nepršelo. Paní domácí nám udělala snídani a řekla,že venku je 9stupňů a v Obertauernu jen 3. V Obertauernu byla opravdu zima a začal padat déšť se sněhem.Nasadili jsme nepromoky a pomalu jsme pokračovali dál.Kdyby to neklouzalo,určitě by jsme si cestu z Obertauernu užili víc.Přestalo pršet a my jsme pokračovali na Mariazell,kde jsme si chtěli ještě užít zatáček.Pozdě odpoledne jsme přejeli hranice do Čech,zastavili u pumpy na kafe a aby jsme se rozloučili.

V Dubenci jsem bral benzín,nechal motorku u pumpy a šel ještě na záchod.Navigaci jsem nechal na motorce,jak jsem to dělal celý týden.U pumpy tankoval ještě nějaký kluk s holkou.Když jsem se po chvíli vrátil ze záchodu,byl držák navigace utržený,ale zůstal na motorce,protože jsem ho měl ještě přivázaný.Vystartoval jsem na kluka,co tam tankoval,ale tvátil se jako neviňátko a říkal,že o ničem neví.Celou cestu po Balkánu se mi nic neztratilo a sotva jsem přijel do Čech,málem jsem přišel o navigaci.Domů jsem přijel skoro za tmy. Dnes ujeto : 643km Byl to super výlet a určitě se na Balkán zase podívám a chtěl bych jet dál.