Osmidenní výlet s noclehem v apartmánu Sant Boi u José Fernanda Adella (hezké ubytování za slušnou cenu) a dojíždění na pláž v Castelldefels,která je daleko lepší než v Barceloně,která je přeplněná a v neposlední řadě návštěva památek Barcelony splnily naše očekávání.Vnukovi se splnil sen navštívit Nou Camp a stadión Espaňolu,synovi návštěva podmořského akvária,přítelkyni nádherná pláž a slunce,které nás provázelo po celou dobu pobytu.

poslat emailem

REKLAMA

Chci Česko na špici, tak #Volím_pravici

Dne 30.7.13 jsme vyrazili do Vídně na letiště,směr Barcelona.Let proběhl bez komplikací a my jsme sedli na autobus L 77,který nás odvezl do Sant Boi,kde jsme měli zajištěno ubytování v apartmánu na ulici Joan Martí 14-16.Pokoje byly velké,kuchyň dobře vybavená,takže za 14000 Kč pro čtyři lidi 8 nocí mi přijde velmi výhodné.Koupili jsme si lístky na 10 jízd za 9,80 euro.Druhý den jsme strávili společně na pláži v Castelldefels,která je široká,čistá,písečná s pozvolným vstupem do vody a jezdí tam přímý autobus ze Sant Boi (40min)L96.Je dobré tam mít svůj slunečník,který si tam můžete koupit nebo dovézt z ČR,pokud chcete ušetřit za lehátko se slunečníkem které nabízejí na pláži.Cena je na celý den 10-12 eur.Co se jídla týče,tak restaurací je tam požehnaně,ale obchod s pečivem,ovocem je jen u zastávky autobusu dels Banys.To píši pro ty co jim stačí u vody ovoce,rohlík atd. a za obědy šetří.Večeři i snídani si udělají doma v apartmánu.Další den jsme jeli na pláž do Barcelony (Barceloneta).Pláž je písčitá,ale mnoho lidí.Vstup do vody taky pozvolný.Přítelkyně s vnukem zůstala u vody,syn vyrazil do Port de Vell (vstup 20eur-podmořské akvárium).Já jsem chodil po přístavu a okolí,kde je pořád na co koukat.Cesta ze Sant Boi na Barcelonetu trvá cca 45min.První metrem,které jede na Plaza Espaňa,kde je konečná,ale dá se přestoupit na jiné metro.My jsme jeli autobusem až k pláži,protože v pasáži metra je hrozný vzduch(nedýchatelno)ale ve voze metra je vše ok.K večeru jsme si udělali pěší výlet do La Colonia Güell,který se nachází na sever od Sant Boi a cest trvala od apartmánu asi 50min.Mají tam pěkné náměstíčko-parčík a dobrou zmrzlinu.Jaká je to pohoda oproti Barceloně kde je velký pohyb lidí,ruch a shon.Další den opět moře a pláž v Castelldefels.S vnukem jsem vyrazil na obchůzku fotbalového stadiónu RCD Espaňol-pěšky kolem řeky Llobregat,je to taková stezka pro cyklisty a pěší a trvala nám asi hodinu tam a hodinu zpět.Stadión pěkný-mi se více líbil jak Nou Camp.Hned vedle je obrovské nákupní středisko.Ráno jsme jeli na Nou Camp,stadión FC Barcelony,prošli si síň slávy atd.a vyrazili jsme na tréninkové hřište Barcelony,které se nachází na konečné tramvaje T3.Bohužel dovnitř vás nepustí,ale alespoň to vnuk viděl a udělal si několik fotografií.Další den jsme všichni vyrazili na prohlídku Barcelony-fontána hraje a je osvětlená jen o víkendech-ta se nachází na plaza espaňa.Viděli jsme Sagradu Familii,Torre Agbar,Colonii Güell(ta co je v Barceloně)(v Sant Boi je jiná).Také jsme navštívili arénu kde zápasili toreadoři s býky,ale zápasy už nejsou.Památky v Barceloně nejdou projít za jeden dva dni,záleží za čím člověk do Španělska jede-někdo má rád moře vodu,slunce.Jiný památky atd.My osobně jsme byli spokojeni se vším-jen ten vzduch v podchodech metra to byla síla.Zpět jsme letěli opět do Vídně s Airberlin /Niki/a opět vše proběhlo bez větších komplikací.Odlet byl s terminálu T 1-kde je vše dobře značeno.Z Vídne jel do ČR student agency autobus,který stojí před odletovou halou stanoviště 2.Takže za rok zase Španělsko (La Manga ?)