Letíme, chvílemi mám návaly hrůzy, to hlavě když svítí světélko připoutejte se a hlásí turbulence. Dostáváme docela dobrou večeři, pak nám rozdají polštářky a deky. Děti usínají, ale nedostatek místa je znát a často se budíme. Honza sedí vedle Rusky z které táhne alkohol a tak chodí častěji po letadle. Ráno dostáváme příjemnou snídani a kávu a pomalu se blížíme k Bangkoku. Hlásí , že za dvacet minut přistáváme. Dvacet minut se protahuje na čtyřicet. Neskutečně dlouho kroužíme nad Bangkokem. Přistání je nekonečné a já se Sárkou máme strach. Nakonec letadlo – velký ruský Iljušin , s velkým klepáním přistane a všichni tleskají. Děkuji Bohu , že jsme na zemi. I děti jsou rády, že jsme dole. Procházíme tunelem a těšíme se ven. Letiště v Bangkoku je obrovské a až teď nám dochází, že ani nevíme, co dál. A tak sedíme v letištní hale , cpeme se hranolkami a colou . Thajci na nás ze všech stran naléhají a chtějí nás odvést, ubytovat, cokoli. Nechceme s nimi jet. Kupujeme mapu , vycházíme ven, a jdeme na autobus. Hned u východu dostaneme přes nos pěknou dávku smogu a příšerně horkého vzduchu.Táhneme bágly a vůbec se nám to nelíbí. Přijíždí autobus . Popojedeme několik stanic , vystupujeme a opět se na nás vrhají Thajci .

Zatím odoláváme a jdeme přes nejrušnější třídy a silnice pěšky. Teče z nás pot a po úmorném letu z Prahy jsme na konci sil. Žádáme Thajce na ulici , aby nám poradili ubytování. Dávají nám adresu. Přicházíme do úplně luxusní čtvrti , kde jsou nejdražší hotely, obchody a je nám jasné , že jsme naletěli. Už se stmívá a my konečně dáváme adresu taxikáři v tuk-tuku a doufáme , že nás doveze k hotelu. Jsme rádi , že sedíme a nemusíme se vláčet s batohy. Cesta končí opět v luxusní čtvrti. Taxikář nás okradl i při účtování jízdného. Sbíhají se k nám pikolíci z hotelu . Honza mizí kdesi v recepci. Mám strach. Jsem sama s dětmi , a vadí mi jak mi rvou batohy z ruky. Čekání je nekonečné. Přichází Honza a jdeme společně do recepce.Všichni žvatlají a pořád dělají , že nám nerozumí . Nakonec usmlouváme cenu a odcházíme do pokoje. Chceme se vykoupat a spát. Pod námi je krásná tropická zahrada a bazén . Máme hlad a jsme rádi, že máme kde složit hlavu. Jdeme do blízké indické restaurace. Jídlo je vynikající a tak se ještě necháme nalákat na masáž. Masáž nohou, rukou šíje, báječné.., málem včetně dětí usneme. Pak už pospícháme do hotelu a jdeme spát. Jsme tak vyřízeni , že prospíme i zaplacenou snídani. V hotelu zůstáváme celkem 2 noci. 13.12.2005 Tady by asi bylo namístě zdůraznit, že průvodce Thajskem jsme kvůli nedostatku času a k naší škodě ještě neotevřeli. Na prvním rohu za hotelem Honzu usmlouvá tuk – tukář , že nám ukáže za pár korun (bathů) Bangkok . Neznalí poměrů nastupujeme. Po prohlídce Zlatého Budhy nás řidič veze do cestovní agentury, kde jsou usměvaví a ochotní Thajci.

Kancelář je v dost šílené čtvrti a okolí vypadá příšerně. Snaží se nám vyjít vstříc,ukazují fotografie, nabízí cenu a odvoz. Byli jsme varováni , že bude nápor vánočních turistů a ceny půjdou hodně nahoru. Chtěli jsme mít na vánoce pohodu , tak se nechali ukolébat řečičkami a zaplatili dost drahý pobyt 8 dní Krabi a 10 dní ostrov Lanta. Udělali jsme to , čemu jsme se v Česku bránili , zařizovat zájezd přes agenturu! Spokojený tuk – tukář , za našimi zády dostal slušnou provizi. Honza fascinován znalostí českých fotbalistů si ho nesmírně oblíbil a přemluvil jej , aby s námi šel do restaurace. Restaurace se nám vůbec nelíbí. Nikde ani noha a personál podivný. Thajec objednal specialitu, krabí polévku, tak pálivou , že se to nedalo pozřít a další thajské speciality. Děti a já jsme se nenajedli. Cena za oběd byla přemrštěně vysoká. Honza nám pak přiznal, že Thajec byl s hoteliérem domluvený a inkasoval od něho peníze. U hotelu jsme objevili supermarket , kde jsme celkem slušně nakoupili jídlo a pěkně ho v hotelu zbaštili. Večer jsme začali dělat plán na další dny. Je noc , budím se a Honza chodí po pokoji jako šílený. Volá mě do koupelny, abychom nevzbudili děti a ukazuje mi doklady, které nám dali v agentuře. Nikde není potvrzení, že jsme zaplatili . Horečně posíláme SMS do Česka , kvůli překladu některých slovíček. Máme strach , že je všechno podvod !