Dne 16. srpna 2007 jsme odletěli z Prahy na ostrov Zakynthos na naší dovolenou.

Po příletu a vybalení na hotelu jsme spěchali ihned k moři. Překvapilo nás, že vstup do moře je pozvolný a asi 100 metrů od začátku moře je voda jen po kolena. Až asi po 200metrech se dá plavat v moři. Každý den jsme se brouzdali podél moře a prošli jsme tím pádem kolem celého pobřeží našeho letoviska Argassi. Večer jsme se chtěli podívat do hlavního města Zakynthos, ale bohužel autobusy na ostrově nemají daný přesný jízdní řád, tak jsme po hodinovém čekání náš výlet vzdali a druhý den jsme jeli taxíkem za 6 eur do večerního Zakynhosu Protože jsme měli s sebou i jedenáctileté dítě, tak jsme si jeden den udělali hezký výlet do městečka TSILIVI do Waterlandu. Udělali jsme velice dobře, protože zrovna ten den bylo 42 stupňů a my jsme se vyřádili na tobogánech jako malé děcka, prostě to bylo úžasné. Naše ubytování bylo super, asi 2 minuty od našeho ubytování byl nádherný velký bazén,kam jsme se chodili koupat,když jsme přišli utahaní od moře. K moři jsme to měli asi minutku od bazénu . Tahali jsme s sebou z domů nafukovací lehátka,ale k našemu překvapení jsme je vůbec nepoužili,jelikož u hotelu bylo asi 30 lehátek erárních,tak jsme ty naše vezli domů pěkně originál zabalené.Večer jsme chodili na procházky naším městečkem,dali si nějaké řecké jídlo.Nejvíce nám chutnaly zapečené rajčata s rýží a klasika GYROS .Byli jsme překvapení cenami na ostrově,jak tam bylo draho.Ale co se dá dělat,vše se musí na ostrov dovážet a to se promítne do ceny.Příští rok máme v plánu navštívit ,pokud budeme zdraví a budou penízky ostrov RHODOS ,ale na to je ještě čas,nejdříve musíme vstřebat letošní dovolenou. Řecko je moc krásná země ,už jsem tam byla 5krát.byli jsme 3krát na Chalkidiki a v letovisku Stawros,Vrasna a Asprovalta.Ale ostrovy jsou o hodně hezčí je tam krásná příroda a hodně zeleně.V druhé polovině pobytu přijela za námi kamarádka s manželem ze Soluně a tak jsme autem projeli celý ostrov.Brzy ráno jsme jeli na sirnou pláž Xigia.Byla tam krásná čistá voda a asi 20cm vyvěrala teplá až horká voda.Naše cesta potom pokračovala na NAVAGIO je to nádherná neposkvrněná pláž.Prý ta ztroskotaná loď je údajně od pašeráků drog.Při útěku ji tam prý zanechali.Další naše cesta vedla na pláže do letoviska KERI.Postupně jsme projeli celý ostrov a nejhezčí pláž jsme si nechali na konec.Tato nádherná pláž leží asi 16km od letoviska Argassi směrem na jih a jmenuje se GERAKAS.Byla tam boží voda a moře kříštálově čisté.Tento večer jsme zakončili výletem do města LAGANAS.Další den jsme se sbalili a jeli na výlet na ostrov KEFALONIA .Vyjeli jsme z přístavu svatý Nicolas a lodi jsme za hodinu a půl dopluli na ostrov KEFALONIA.Opět jsme celý ostrov projeli autobusem ,navštívili jeskyně a projeli jsme se na lodičkách v jeskynním jezeru.Viděli jsme vesnici kterou v roce1953 postihlo zemětřesení ,nebyl na ní moc hezký pohled ty původní domy tam zůstaly a nová vesnice se postavila pod ty staré baráky.Kamarádka nám odjela do Soluně a my jsme sbalili naše kufry a naše nádherné zážitky a jeli na letiště do Zakynthosu.Tam nás čekalo další překvapení.Měli jsme mezipřistání v Tunisu,protože jsme tam jeli pro rekreanty,kteří se vraceli z dovolené .Tak se nám zpáteční cesta prodloužila o 3 hodiny ale nám to vůbec nevadilo .Komu se poštěstí být v jednom dni na ostrově Zakynthos a v severní Africe.Byla to skvělá a pohodová dovolená,všem doporučuji.Zdenka