vždy se snažíme na naší dovolené objevit něco nového a zajímavého. Po mnoha návštěvách různých webů jsme se tentokráte rozhodli pro návštěvu historického města Ronda uprostřed andaluských hor. Odjíždíme brzy po snídani po známé cestě ,až do Seville. Zde odbočujemena jih a po chvíli se již blížíme do hor. Ráz krajiny se hodně mění . Zatáčka za zatáčkou stoupáme do hor . Na stráních se objevují krásné vesničky . Bílé domky s modrými střechami. Po chvíli se blížíme k městečku Ronda. Tyčí se na strmých skalách . Nejzajímavější je , že město se rozkládá na dvou vrcholcích spojených obrovským mostem. (Puente Nuevo) přes řeku Tajo. Tato dominanta města je vidět z veliké dálky. Parkujeme na městském parkovišti a odcházíme na prohlídku města. Na to, že je konec října , je zde turistů dost a v hlavní sezoně zde musí být k nehnutí. Počasí je opět nádherné , pouze zde na vrcholku poměrně dost fouká. Na prohlídku celého centra a všech památek by bylo třeba celý den . Nám do západu slunce zbývají cca 4 hodiny , přesto se nám podaří poznat velkou část . Po západu odjíždíme horami směr Marbela . Již večer přijíždíme do 5 star hotelu Fuengirola. V tomto hotelu jsme nocovali i posledně. Super hotel za neuvěřitelnou cenu . Na letiště Malaga to máme zítra cca 40 min . Večer se ještě jdeme podívat na místní historickou strážní věž u pláže . Tento hotej je super variantou pro plážovou dovolenou. Dostupnost z letiště vlakem nebo taxikem . Nádherné pláže a super hotel .