logo_exim.png
2.75 (24 recenze)
Revoluční 23, 110 00 Praha

Cestovní kancelář EXIM tours začala své podnikání v České republice již v roce 1993 a její růst byl poměrně hodně strmý. Zatímco v roce 1997 s ní cestovalo cirka 14 000 zákazníků, v roce 2008 odbavila přes čtvrt milionu lidí a tento počet dále roste.

Dnes je tak cestovní kancelář EXIM tours největší cestovní kanceláří v České republice a díky svým zahraničním pobočkám na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku je také největší cestovní kanceláří ve středoevropském regionu.

Přesto se CK EXIM tours nezaměřuje na obrovskou škálu destinací, jako je tomu u jejích konkurentů, ale specializuje se na omezený počet zemí, aby mohla nabízet co nejkvalitnější služby za co nejlepší cenu.

Alua Golf Trinidad

Leteli jsme s nimi potreti a teda naposledy. Loni nas to stalo 120 000,- a reklamace 2x neuznana. Duvod reklamace: spina, neumyte nadobi, nefunkcni wifi, spina v bazenu, spina na pokojich, syrove nedodelane maso, na ktere kucharka sahala holyma rukama,neochotny personal, ktery nemluvi anglicky. Vajgly po hotelu, vsude same zakazy, nefunkcni lednice na pokoji, temer zadny uklid, spina po celem hotelu… Hotel Alua Golf Trinidad ve Spanelsku rozhodne neodpovida 4*!Je toho mnohem vice. Pokud nekdo mate chut podat hromadnou zalobu, rada se pridam. Klidne mi napiste e-mail: [email protected]

Grand Tala Bay Jordánsko 5*
1.6( Komunikace 2.50 | Doprava 3.50 | Ubytování 0.00 | Strava 1.50 | Delegát / Průvodce 2.00 | Odpovídalo nabídce? 0.00 )

Po pravdě skládáním a to velmi velké. Pokud čekáte, že 5* bude záruka tak po zkušenosti mé už ne. Hotel by potřeboval velmi zapracovat na tom, aby bylo 5*. Dle mého názoru a dle zkušenosti z cestováním tak 3* bych dala. A pokud Vám delegát bude tvrdit že na Jordánsko dobrý…tak pak asi nic jiného neviděl. A podotýkám, že jsem jezdila do arabských zemi a nečekala jsem ani 3*…ale pak jsem byla milé překvapená. V koupelnách je neuvěřitelný smrad z odpadu. Dveře sprcháče otevřete a nikdy už nezavřete. Přistýlka je za poplatek 8500 Kč to nepochopite. Hold dítě bude spat s Vámi, hlavně že na něj máte slevu a pak to stejně zaplatíte. Doklad o platbách nedostanete, platba kartou na recepci neexistuje. Na pláži jsou zbytky po cigaretach. Dětský bazén se použít nedá pac se opravují skluzavky. Velký bazén je mega studený a pro malé děti hluboký. Lehátka pamatuji vše kdo tam něco na ně nalil a podložky na ležení to asi nebudu raději komentovat. Jedním slovem až zase zvážim za něco dát pomalu 90 000 tak to rozhodně nebude Jordan a rozhodně to nebude s Exim Tours kteří na svých stránkách klamou lidi. A kdybych neuměla trvat na svém tak se ničeho od delegáta nedočkám. Člověk aby za ním pořád chodil a doprošoval se něčeho. Po pravdě myslím že za toto může Exim Tours a ne hotel ani jeho pracovníci ti se snaží ale když jim vlastně někdo z cestovky řekne že to je na Jordánsko luxus…pat pak se nemůžete divit. Hold pan delegát asi jinde nebyl. Jestli chcete do Jordanska jeďte, ale pro to jaké Jordánsko je a nevykazuje peníze cestovkam do kapsy za lživé recenze a lživé hvězdy na hotelech a priblblym  poznamkam delegáta. Asi nějak ve smyslu: co chcete však to stalo jen 90 za to můžete být vůbec rádi.

Caribbean World Monastir
0.8( Komunikace 0.50 | Doprava 0.50 | Ubytování 1.00 | Strava 1.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

EXIM TOURS už nikdy více. 

V létě 2022 jsme přes cestovní kancelář zakoupili zajezd do Tuniska do hotelu Caribbean World Monastir. První problém nastal před odletem na letišti Václava Havla. Letecká společnost Smartwings nám oznámila, že manželka není cestovní kanceláří nahlášena v letadle. Když jsme se obrátili na cestování kancelář, jak hodlají záležitost vyřešit, nebylo nam nabídnuto žádné řešení. Díky ochotnému personálu letecké společnosti Smartwings nám bylo nabídnuto, že manželka může letět v následujícím letadle, že by tam jedno místo mělo být volné. Po zpožděném příletu do Tuniska a příjezdu na Hotel jsme zjistili, že hotel není 4*, ale pouze 3*. Další den po prozkoumání hotelu, jsme byli zděšeni stavem hotelu. Na pláži se povaloval stavební materiál. Stravování v hotelu katastrofa. Po celý pobyt každý den stejná strava. Bohužel jelikož na hotelu byla z 80% tuniská klientela, při stravování nezbývalo jídlo na ostatní. Tuništi turisté si v rámci all inclusive nabrali spousty jidla, které si potom sebou odnášeli v taškách. Hotel také nabízí aquapark. Bohužel ten je za poplatek veřejně dostupný a tudíž přeplněný místním obyvatelstvem. Pokoje jsou staré neudržované. Klimatizace nefunkční. Celé jsme reklamovali u delegáta CK, bohužel bez odezvy. Na konci pobytu jsme sepsali reklamaci na celý pobyt a podali na CK. Po měsíci nám od CK přišlo zamítavé stanovisko k naši reklmaci. Ještě jednou jsme se obrátili na CK, že s vyřízením reklamace nesouhlasíme, ale bohužel asi po třech měsících nám přišlo opět stejné vyjádření. Cestovní kancelář za nic nenese zodpovědnost a za nic nemohou. V hotelu s námi byli ubytováni i hosté od CK Blue style a těm CK reklamaci uznala a vratila 25% ze zakoupeného pobytu. Pro video info o hotelu je možné se podivat na https://youtu.be/tsZVmk5Ccxc

Za nás už nikdy více s CK EXIM TOURS.

 

 

Last Minute
1.0( Komunikace 1.00 )

Dvakrát jsem chtěl nabídku Last Minute. Dával jsem email, telefonní číslo… nic. Chat online pořád píše „Jsme Online, vyčejte spojení“ a i po několika hodinách nikdo nereaguje. A to si chci dovolenou objednat. Kdyby se něco stalo, reklamační oddělení by si mě namazalo na chleba.

dovolená
1.3( Komunikace 0.50 | Doprava 4.00 | Ubytování 0.50 | Strava 0.50 | Delegát / Průvodce 2.00 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Po několika letech jsme opět zkusili EXIM. Všem doporučuji se této cestovce vyhnout. Již nikdy více. Reklamace sepsaná přímo v destinaci s delegátem a druhá doma byla smetena. Služby neodpovídají nabídce hlavně zaplať a dej nám pokoj.

Dovolená Kapverdy - Sal, 12/2019
4.3( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

S cestovkou jsem původně vůbec letět nechtěla ale jsou jediní společně s Firo kteří zprostředkovávají dovolené na Kapverdách, chtěla jsem letět jako vždy s Fischerem, se kterým létáme již roky a vždy velká spokojenost jak s přístupem před, tak delegáty, tak po dovolené.Nicméně jsme na Kapverdy chtěli a tak jsme to prubli.

Komunikace byla v pořádku až do dovolené úplně, emaily s letenkami, vouchery i veškeré informace byli podrobné a ok. Ještě dva dny před letem mi volala slečna z Ostravy nejspíš z jejich call centra a ptala se zda jsme připraveni a chtěla naskenovat pasy. Co mi vadilo bylo, že jsme si připlatili 6000,- (dva dospělí a jedno 6ti leté dítě) za lepší místa v letadle, pán mi do telefonu tvrdil že prvních 5 řad v letadle má větší prostor na nohy – já měla za to, že větší místa jsou jen u exitu a první řady ale pán mě přesvědčil že ne. Zaplatili jsme si tedy 6000,- za pátou řadu kde místa byla naprosto stejně velká jako všechny ostatní řady, vlastně nechápu, za co jsme ty peníze dali. Letadlo mělo hodinu zpoždění ale to chápu, že cestovka neovlivní, takže to jim za vinu nedávám. Nicméně slečna delegátka je kapitola sama o sobě,

Slečna Petra, žije na Salu 8 let, takže o něm ví všechno, je z Prahy takže čeština je super..ALE..

Naprosto neprofesionální chování..po příletu nalítla do autobusu, ani neřekla „dobrý den“ a hned že nás je víc než nás mělo být a výbuch smíchu..máme rádi temperamentní lidi s energií ale paní Petra je už moc..působí jako kdyby – bez urážky – na něčem jela..a ne na alkoholu..pak se teda rozpovídala, doprovodila nás do hotelu, to bylo celkem ok..druhý den jsme měli informační schůzku, paní nás vlastně odradila od poloviny výletů co je nabízeno v papírech od Exim Tours – oni je teda nepořádají ale je tam nabídka. Doporučila nám jen dva výlety a auto nám taky nedoporučila, protože prý nejsou pojištěná. To nás hodně zklamalo, těšili jsme se po zkušenostech z Kanárských ostrovů v březnu kde jsme projeli sami celý ostrov na to samé 🙁 neřekla nám prakticky nic, bylo to rychlé a pak zmizela. Upozorňovala na to, že nejvíc funguje na whatsappu a že ji máme psát tam, pokud něco budeme chtít..druhý den jsem toho chtěla využít protože nám na pokoji nešla stále WIFI vůbec a ona slíbila, že to zařídí..trvalo dva dny a nic se nedělo, přitom když jsme chtěli deky navíc tak hned za pár minut nám ťukala uklízečka na pokoji s dekami, takže hotel za to určitě nemohl. Druhý den ráno jsme ji volali, jak to vypadá a ona nám řekla že ještě spí..bylo po 9 hodině ráno..Ptali jsme se rovnou, jestli nám pošle nějakého ověřeného taxikáře a nebo si máme vzít jakéhokoliv co stojí u hotelu, v této zemi je spousta přistěhovalců ze Senagalu a s dítětem jsem chtěla mít jistotu bezpečí a ona řekla že nám pošle číslo na nějakého jejího, ten nám pak řekl že má čas za 3 hodiny..smířili jsme se, že zbytek dovolené jsme prostě WIFI neměli, protože to delegátka nebyla schopna zařídit, přitom by nám prý jen přinesli router na pokoj..šok přišel na konci dovolené, když jsme mysleli, že delegátka bude na nás tak, jak bývá zvykem čekat na letišti a poradí nám, kam máme jít (jejich letiště je jeden velký zmatek) ale ona tam nebyla..pomohla nám jeji kolegyně na ostrově Irena, která mi přišla daleko lepší a obětavější než tady slečna..hledali jsme kam máme jít když najednou vidím z dálky Petru, šla našim směrem, tak jsem myslela, že jde k nám, ukázat nám kam máme jít a rozloučit se..ona nás jen přešla, dělala, že nás nevidí a to šla asi půl metru od nás a když jsem ji pozdravila tak jen řekla velmi neslušně „dobrej“ a přešla nás a zmizela pryč..ani „příjemnou cestu“, „jak jste byli spokojeni“? apod…nic..šílený přístup!!! Slečna to má na háku a je jí to úplně jedno, klienti ji spíš obtěžují a odříká si co má naučené a víc ji nezajímá..nejsem na delegáta náročná, sama se slušně dorozumím AJ a většinu věcí jsem si zařídila sama ale očekávala bych zájem o klienty, příjemné a profi jednání, sama pracuji s lidmi a tohle bych si nedovolila.

Doporučuji, při problémech se nebát ozvat.
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )
P_20190802_131934.jpg
P_20190805_153431.jpg
P_20190806_171506.jpg
Úžasný přístup, vše vám vysvětlí a pomůžou Vám i v cílové destinaci. Jestli chcete být vedeni za ručičku a naplno bez stresu si užít dovolenou, tak doporučuji.
1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Hrůza, příšernost, děs
0.5( Komunikace 0.00 | Doprava 0.00 | Ubytování 0.00 | Strava 3.00 | Delegát / Průvodce 0.00 | Odpovídalo nabídce? 0.00 )

Změna hotelu do totálně katastrofálního, dle hvězdiček je prý lepší, ale když jsme nejdříve dostali pokoj tam, kde smrděla kanalizace asi kilometr od pláže (bydlet jsme měli přímo u pláže), poté nám změnili ubytování do bungalovu, kde byl šíleně smrdět benzín, všude smrad a špína, místo moře jsme byli u zátoky.. Prostě hrůza, kam se člověk podíval, delegát chodil na schůzky pozdě a byl na nás nepříjemný, když jsme na něj tlačili, že chceme původní hotel. O tři dny později jsme ho dostali. Měli jsme mít pokoj s výhledem na moře, který samozřejmě nebyl, minulý delegát nám navíc slíbil, že dostaneme kompenzaci formou výletu, no a když jsme přijeli do druhého hotelu samozřejmě nám to nový delegát popřel (volal si s tím minulým a ten mu řekl, že nic takového nám neřekl). Řekli jsme mu že chceme reklamaci, tak jsme měli počkat do příštího dne. Příští den nám jí přinesl s tím, že nám může dát výlet zdarma, když reklamaci nepodáme. (my už jsme si ale mezitím výlet sami zaplatili, tak jsme o tom ani nepřemýšleli). No a v závěru nám Exim poslal vyrozumění, že delegát nepochybil, dostali jsme krásný pokoj, byl nám nabídnut výlet i výhled na moře.. NEDOPORUČUJI, my to hodláme řešit dál, klidně soudní cestou, navíc nám hned za začátku změnili o 21hodin odlet a tím nás obrali o den, takže příšernost příšernost.

0 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Mallorca pobyt & Fergus Gemini

Dobrý den,

v minulem týdnu jsme přes kancelář Exim Tours a.s  navštívili ostrov Mallorca kousek od hlavního města do Hotelu Fergus Gemini kousek cca 300 m od pláže.

Až na špínu pod postelemi (tu objevíte rychle, stačí aby vám za ni něco spadlo) bylo ubytování v očekávané kvalitě. Kuchyně  velmi slušná a obsluha ochotná a usměvavá a pozorná.

Ale pokud vyjdete na terasu zjistíte že je zde plno německy mluvících turistů od 16 do 50 let, kteří se často ještě v podnapilém stavu , kol 10-11 hod. vykulí ze svých pokojů a zaplaví terasu a bazén bez ohledu na to zda jsou v bazénu děti, či další dospělí. Skákáním tzv. kufru a následnými vlnami a rozstřikem vody časem vystrnadí i trpělivé povahy. S náramkem na plnou penzi nasávají rozlévaný alkohol všeho druhu do 23.00 kdy bar u hotelu zavře. Kdo si myslí, že to skončilo se ale mýlí. Odtáhnou do centra kde zlijí do němoty a pak se od 02. do 06 hodin postupně vracejí na ubikaci. Hlomoz, křik a bouchání do dveří považují za výborný způsob zábavy.

Tak  na závěr pokud chcete k moři tam na Mallorcu určitě ne přesto že moře čisté krásné snad jedině pokud vám nevadí neurvalé, sprosté chování potetovaných buranů a v případě že je upozorníte tak agresivní a atakující odezvu.

Vždy byli rozpínaví už historicky ale alkohol umocňuje. S pomocí personálu absolutně nepočítejte !!!

  • Ondra, MAHALO.cz
    Díky za recenzi, nicméně si myslím, že příliš nemá moc společného se službami CK. Stěžujete si v podstatě jen na další lidi v hotelu. S dovolením tak hodnocení z Vaší recenze nezahrnu do indexu CK. Klid v masovém hotelu s all inclusive uprostřed sezony ve vyhledávané destinaci bohužel budete hledat jen těžko… Proto co se Mallorcy týče, já ji naopak velmi doporučuji, ale vyražte příště směr Soller a sever ostrova, kde jsou nádherné hory, malebná městečka, klidnější pláže a příjemnější lidé :)
  • llll
    doporučujete pro rodiny to je asi málo
1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
nabídka zájezdu na 8 dnů???
0.5( Odpovídalo nabídce? 0.50 )

byl jsem 2 x s Eximem v Egyptě, vše bylo super, tak jsem chtěl zkusit opakování , nicméně to co v současné době předvádí Exim se svou politikou délky zájezdů  nemá obdoby. Osmidenní zájezd vypadá tak, že se odlétá ve 22,30 z Prahy a tento den je už počítám jako den dovolené , přílet je do Prahy v 8,00 ráno a i tento den je počítán jako den dovolené. Takže zaplatíte za 8 dnů pobytu a přitom pobyt v hotelu je 6 dnů. Skvělá nabídka asi to bude tím, že Exim má hodně zákazníků, já po této letošní nabídce budu velice zvažovat komu dám své peníze za dovolenou,

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Sklamání
1.3( Komunikace 0.50 | Doprava 0.50 | Ubytování 0.50 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Naprostá nespokojenost.  Udělala jsem chybu, když jsem se rozhodla s  touto cestovkou letět do Turecka. Problém nastal hned po příjezdu do hotelu.  Na pokoji uvnitř mini baru byla plíseň a bylo cítit, jak je pokoj zatuchlí. Po dvou dnech nepříjemného dohadování s personálem hotelu a delegátkou mi pokoj vyměnili. Tento pokoj nebyl o moc lepší. Mini bar byl sice čistí, ale plíseň byla v koupelně a výhled jsem měla do zdi.  Bylo nám sděleno, že veškerá komunikace s delegátkou může probíhat pouze formou SMS, což považuji za nelidské jednání v případě, kdy je potřeba nějaké záležitosti rychle vyřídit.  Delegátka ani nepovažovala za slušné se při odjezdu přijet rozloučit s cestujícími, jak je naprosto běžné u ostatních cestovních kanceláři.  Na závěr bych jen dodala, že Exim Tours vyhodnotila plíseň na pokojích a mini baru jako běžné opotřebení.  Fotky mohu zaslat na dotaz.

  • surikata
    naprosto souhlasí také jsme měli jen problémy
0 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Krásná dovolená, děkujeme
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Po návratu z Rhodosu moc děkujeme celému týmu Exim Tours za zajištění jedné z nejkrásnějších dovolených. Byla to opravdu nádhera od začátku až do konce a už se moc těšíme na další dovolenou! Samozřejmě zase s ET.

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Spolehlivá cestovka
3.9( Komunikace 2.50 | Doprava 4.00 | Ubytování 5.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 4.00 )

S eximem jsme byli na dovolené už několikrát, hlavně v Řecku a nikdy jsme neměli žádný problém. Akorát vloni nám paní (Řeřichová nebo tak nějak) na pobočce v Ostravě přišla hrozně arogantní, ale naštěstí jsme s ní řešili jen platbu zájezdu, jinak jsme si vše našli na internetu sami, takže jsme s ní víc nekomunikovali. Ale zájezd samotný byl v pořádku aty předchozí také.

Jsme ale nenároční cestovatelé, takže si na nějaké drobnosti nikdy nestěžujeme.

2 z 3 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Spokojení klienti, dobrá dovolená
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

My byli s Eximem velmi spokojení, měli jsme trošku obavy z toho, jak lidi píšou, že mění hotely a posouvají odlety, ale nic z toho se nestalo a my si tak dovolenou užili naprosto nerušeně. Naštvalo nás jen to, že skončila hrozně rychle :))) Ale to už je asi nemoc všech dovolených :)))

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Nějaké nedostatky by se našly
4.0( Komunikace 4.00 | Doprava 4.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 2.00 | Odpovídalo nabídce? 4.00 )

V podstatě byla naše dovča úplně v pořádku co se organizace týče – doprava, svoz z/na hotel, ubytování, strava, výlety…všechno moc hezký a dobře zařízený. Ale co nás teda neskutečně štvalo byl delegát, který nám prostě totálně pil krev.

Arogant non plus ultra s neustálým debilním úsměvem (jestli je nějaký postižený tak se omlouvám), na vše jen odsekával, nic nám pořádně neřekl a pořád nám jen tlačil výlety. Když nad tím tak přemýšlím tak v podstatě jediná věc, o které nám něco řekl, byly placené věci.

Tak bych si služby největší české cestovky nepředstavovala. Ale jinak vše v pořádku, jen toho delegáta by mohli vyměnit.

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Nejlepší na Egypt u nás
4.4( Komunikace 4.00 | Doprava 3.50 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Byl jsem v Egyptě už s vícero cestovkami a ve většině případů byly nějaké problémy – jednou nám úplně přesunuli odlet o několik dnů, jednou nám změnili hotel, pak zase nefungoval bazén (což je výborné u hotelu, kde je moře daleko a je odliv).

U Eximu jsme problém neměli nikdy, vždy zájezd proběl tak jak bylo avizováno a vše bylo k naší spokojenosti.

Považuji se za stálého klienta této cestovní kanceláře a nemám důvod měnit. Raději s touhle velkou cestovkou než s nějakou malou, se kterou si všichni dělají co chtějí.

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Strašná doprava jinak v pořádku
4.2( Komunikace 5.00 | Doprava 0.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Nechápu, jak si může taková cestovka vozit lidi s tak strašným dopravcem jako je travel service. Jinak všechno v pořádku, ale tohle je prostě strašné, raději bych letěl běžnou linkou s araby než tohle.

4 z 4 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
S eximem hrozna zkusenost
1.9( Komunikace 1.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 1.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 1.50 )

Zmena hotelu – klasika, to uz me u ceskych cestovek asi ani neprekvapuje, ale zpusob, jakym nam to oznamili a neochota to jakkoli resit a nebo nam dat nejakoukompezaci je fakt sileny, k tomu se da pripocitat debil delegat, ktery se tomu jen smal a kdyz byl nejaky problem tak proste „nemel cas“… tehle cestovce se opravdu budu vyhybat velkym obloukem. Priste jedu radeji s Cedokem.

0 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Dobrá cestovka, bez problému
4.3( Komunikace 4.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 4.50 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 4.00 )

Jel jsem s nimi na dovolenou několikrát, rodiče taky a všechno bylo OK. Akorát delegáti (Egypt, Řecko) mohli být lepší, bylo vidět, že to mají dost na háku a nebo že si přivydělávají bokem… Ale tak to je skoro všude, jinak maximální spokojenost.

4 z 5 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Znova s nimi nepojedeme, aspoň ne do Egypta
3.8( Komunikace 2.50 | Doprava 3.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 2.50 )

Byli jsme s Eximem už 3x a v podstatě jsme byli vždycky spokojení, teda až na dovolenou v Egyptě. Ta byla úplně na nic, protože nám ji z 12 dnů zkrátili de fakto na 7 kvůli nepokojům. Já sice chápu, že nechtějí riskovat nějaké potíže, ale podle zpráv, které jsme měli z domova a i podle toho, co jsme zjistili na místě, se nic hrozného nedělo a nebyl žádný problém. Tak nechápu, proč nás stáhli domů. Sice nám vrátili peníze opravdu poměrově, takže jsme opticky o peníze nepřišli, ale podle mne jsme o ně přišli, protože když zabijete dva dny dopravou, tak prostě na místě chcete zůstat co nejdýl, jinak to poměrově vychází špatně. Když budu mít dvě samostatné týdenní dovolené, tak odečtu 4 dny na cestu a zbude mi 10 pobytových dnů . Když budu mít jednu dvoutýdenní dovolenou tak na dopravu odečtu jen dva dny a zbude mit 12 pobytových dnů. Takže tím zkrácením jsme prostě přišli o čas a peníze. Ale na to cestovka nechtěla přistoupit.

Exim jinak je v pohodě, neměli jsme s nimi nikdy problém, ale do Egypta bych s nimi znova nejel, ta zkušenost stačila jen jednou a vzhledem k tomu, že tam člověk nikdy neví, kdy se zase něco začne dít,tak už se tam nechystám. To raději pojedu tady po Evropě kde je hezky a klid a nebo třeba na Kapverdy, které taky vychází dobře cenově a je to takový Egypt, akorát bez pyramid a na ostrově.

Zobrazuji 1 - 20 z 24 výsledků
logo_exim.png před 9 roky
Zobrazuji 4 výsledky