3k zobrazení
Další zima opět na krku, a tak jsem vyrazil na další cestu z Evropy. Vzhledem k tomu, že loňská c...
3k zobrazení
Den č. 1 – So 22.1. Praha – Moskva Asi v půl desáté přijíždíme na pražské letiště. N...
2k zobrazení
Stopem do Thajska? Z malajského státu Perlis, na severovýchodě země, u thajských hranic, se traje...
3k zobrazení
V dňoch 22.11.2008 až 29.11.2008 som si naplánoval cestu do Thajska. Keďže robiť revolúciu je zlo...
4k zobrazení
Je srpen 2005 a my chceme jet na dovolenou. Sháním nějakou pěknou destinaci . Těším se na relax o...
4k zobrazení
24.-25.4. odjezd do Mnichova a přelet do Bangkoku Po 16h odjíždíme s kamarádem autem na letiště d...
6k zobrazení
Zdravím, plánuju dovolenou v Thajsku, koupil jsem si u vás na Mahalo.cz letenky do Bangkoku a chc...
3k zobrazení
Večer jdeme ještě na rybí hostinu do super restaurace na druhé straně ostrova. Sedíme na bělostné...
2k zobrazení
Ko Raya Yai – ostrov se nachází jihozápadně od Phuketu. Rychlou lodí sem připlujete z přístavu Ao...
2k zobrazení
Když jsme asi před třemi lety neprozřetelně slíbili dětem, že je jednou (až povyrostou) vezmeme n...
3k zobrazení
Účastnící výletu: Eva + Tesa Kysilkovy Byla to fakticky rychlovka, letěly jsme s Tesou z Prahy ...
3k zobrazení
Khao Lak – tato destinace hodně vyhledávaná zahraničními turisty byla v roce 2004 jako jedna z mn...
2k zobrazení
Komentovaná procházka po klášteře, návštěva mnišského obydlí i instruktáž o modlení. A co za to? ...
3k zobrazení
Celých pět let jsem nechala uležet poznámky z cesty po Thajsku. Teď, když se blíží kulaté výročí ...
2k zobrazení
AYUTTHAYA Po dni stráveném v Bangkoku jsme se vydali na sever. Cesta začala v sobotu 18. 12. 2004...
2k zobrazení
PHITSANULOK Před odjezdem z města Phitsanulok jsme ještě stihli navštívit chrám WAT MAHA DHAT. Ač...
3k zobrazení
ZÁHADNÍ THAJCI Náš vševědoucí průvodce usoudil, že už máme těch chrámů až dost. (Já teda ne!) Tak...
2k zobrazení
CHIANG MAI – RŮŽE SEVERU Dva poslední dny, které tvořily závěr naší okružní jízdy po středn...
2k zobrazení
NAKONEC PŘIŠLO I TO PEKLO! Blížily se nejkrásnější svátky v roce. Nikdy jsem nebyla tak daleko od...
3k zobrazení
Panasijská dálnice – tzv. Asia Route 1 – se táhne ze Singapuru až do tureckého Instan...