4k zobrazení
Pohled na řeku Douro. Na tradičních loďkách se přepravovalo portské víno do hlavního přístavu. Dn...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
5k zobrazení
V roce 2010 jsem si během své cesty po Španělsku a Portugalsku naplánoval dva dny pobytu ve městě...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
Po nové dálnici míříme na sever. Naším cílem je Lisabon. Asi v polovině cesty zastavujeme na odpo...
4k zobrazení
Třetí část seriálu o Lisabonu: Lisboa – a boa vida! Můj třetí týden v Lisabonu začal dalším stěh...
3k zobrazení
V úterý ráno po snídaně jsme nasedli do auta. Cíl dne byl poloostrov Peniche, který je od našeho ...
5k zobrazení
V pondělí ráno v 10h nám přivezli z půjčovny auto. Místo Getze to byla Mazda 2 s klimatizací. O t...
7k zobrazení
V létě 2005 jsem navštívil jižní Portugalsko, oblast Algarve, město Lagos. Většinou jezdím na dov...
4k zobrazení
Jak jsme se zajeli vykoupat do bazénu do Portugalska. ŠPANĚLSKO Tak jako mne Biarritz nadchnul,S...
3k zobrazení
Manteigas je srdcem přírodního parku a nejvhodnější základna pro pěší turistiku v pohoří Serra da...
5k zobrazení
Kde se rodí Portské? Kde jinde než v Portugalsku, přesněji řečeno v Portu, jednoho z nejstarších...
4k zobrazení
2.8.2008 – Odjíždíme, aneb na co jsme asi zapomněli Odjíždíme v 10:15 ze Lhoty. Balení pro...
5k zobrazení
V pátek po snídaní jsem metrem dojel na vlakové nádraží Entrecampos v Lisabonu. Vlak měl odjíždět...
  • naposled aktivní před 9 roky
3k zobrazení
Při putování po Portugalsku si člověk těžko nevšimne zajímavé věci, kterou jsou Azulejos. Azulej...
3k zobrazení
Je-li člověk v severním Portugalsku a dokonce ve městě Porto, nemůže nezavadit pohledem o řeku Do...
5k zobrazení
Při cestování po Portugalsku jsem několikrát navštívil tržiště a vždy se jednalo o úžasný zážitek...
4k zobrazení
Jihozápad Pyrenejského poloostrova – červenec 2003.. Jedeme po dobře udržované silnici od pobřež...
3k zobrazení
Do Lisabonu jsme přiletěli v sobotu večer a odlétali o týden později v sobotu v poledne. Strávili...
5k zobrazení
Návštěvu portugalského Algarve nám zprostředkovala CK ve spolupráci portugalskou leteckou společn...
3k zobrazení
Odlétáme z Prahy směrem na západ. Nad západní Evropou je slunečné počasí. Máme tak možnost sledov...
  • Guest napsal(a) před 12 roky
  • naposled aktivní před 9 roky
4k zobrazení
Jako cesta časem nám může připadat návštěva hlavního města Portugalska. Lisabon, který dodnes žij...