7k zobrazení
Již několikrát jsem si říkala, že bych zde něco napsala o naší cestě do Norska, aby se maminky ne...
5k zobrazení
Norské hory na kolech s CK S.E.N. (19. – 30.7.2000) Cena: 12.000 Kč, měna: 1 NOK (norská k...
5k zobrazení
Středa 26. července – přeprava po ose Litvínov-Praha Ruzyně-Oslo Autobus mne spolu se Zdeň...
5k zobrazení
Dal jsem si osobní předsevzetí. Minimálně jednou ročně bych se rád podíval na fotbal do Trondheim...
5k zobrazení
Pondělí 22.6. Večer se konala poslední schůzka. Úterý 23.6. Podle dohody jsme měli začít naklá...
5k zobrazení
Naše letadlo přistálo v Bodo kolem deváté hodiny večer. Protože jsme měli v úmyslu přejet trajekt...
5k zobrazení
1.den sobota 30.6.2007 Havířov, Opole, Wroclaw, Olszyna, Cottbus, Berlínský okruh, Neubranderburg...
5k zobrazení
Tuhle cestu jsem měl vysněnou několik let. Už loni jsem nesměle nakoukl z Kodaně na několik hodin...
5k zobrazení
Do Norska jsme podle prvních plánů neměli na letošní dovolené vůbec zavítat. Jenomže naše plány, ...
5k zobrazení
12.7. – Den první Z Ústí vyrážíme v deset, což je sice později než bylo v plánu, ale na na...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
25.3. – 29.3.2009 Právě nad tím přemýšlím , kde nás napadlo vydat se zrovna do Norska, Zem...
4k zobrazení
Posledního června 2007 jsme s přítelkyní vyrazili na dlouho očekávanou cestu do Norska. Cestu jse...
4k zobrazení
DEN 10 – pátek 11.7. POZDRAVY Z DOBY LEDOVÉ Na lodičce k ledovci / Pozor, padající kameny /...
  • naposled aktivní před 9 roky
4k zobrazení
1. den, 14.6.2005, ČR Je úterý, z práce odcházíme po obědě, do auta balíme všechny věci (uf, vle...
4k zobrazení
20.7. – 9.8.2013 Podařil se nám uskutečnit další velký výlet, na 3 týdny. Hlavním cílem byl...
  • naposled aktivní před 9 roky
4k zobrazení
Cesta na Nordkapp přes Pobaltské r. a Finsko Již delší dobu jsme měli v plánu poznat Norsko.Původ...
4k zobrazení
Od skončenia školy v jubilejnom dvojtisícom roku sme zažili už jubilejné desiate sťahovanie…...
4k zobrazení
Tak jsem se dočkal, je 4.7. 2002 a já sedím na Holešovickém nádraží a čekám na vlak. To by nebylo...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
28.6.07 Den První Naše Polární výprava vyráží jednotlivě pravotočivě slavnostně z Rokytnice před...
4k zobrazení
Omlouvám se váženému čtenáři a napolo i sám sobě, že jsem první dva dny v Norsku nezaznamenal – n...