3k zobrazení
1. 11. Probouzíme se už v 7 hodin a jdeme se projít po dunách. Fotíme, nebo jen posedáváme na hře...
4k zobrazení
Úvod Na úvod bych ráda objasnila – podobného typu zájezdu jsem se zúčastnila poprvé, proto mohou...
5k zobrazení
Den první… Odjíždíme Nejdříve se usadit v autobusu, hodit krosnu do nákladového prostoru a...
3k zobrazení
Maroko 2001 18. 10. Vstáváme hodně brzo a po snídani jedeme metrem na letiště. Po třech dnech o...
5k zobrazení
Již mnoho let láká Maroko do svých koutů nejrůznější návštěvníky. Svou směsí exotiky, osobitých a...
4k zobrazení
Soutěska Dádes je úplně jiná než Todra. Jedná se o relativně široké údolí, teče tady říčka, na je...
4k zobrazení
Atlantické pobrežie Maroka skrýva viacero zaujímavosti. Okrem notoricky známych miest akým je Rab...
3k zobrazení
Výlet do malebného marockého města Marakéš, ležícího v poušti na úpatí hor Atlasu, na invalidním ...
3k zobrazení
1.den – sobota 29.8.2009 Budím se, jako před každou cestou za hranice všedních dní, dříve n...
4k zobrazení
Do Maroka se můžete dostat mnoha různě drahými způsoby dopravy. Vše jako vždy závisí na Vaší peně...
4k zobrazení
18.9.2010 Sobota Brno – Praha – Milano – Agadir Ve 3:30 ráno jsme vstávali, a...
4k zobrazení
Warzázát, šedesátitisícové město na marockém jihu, nazývají místní „brána pouště“. Jeho jméno se ...
3k zobrazení
Zpěněné vody, barevná prkna a snědí mladíci. Surfování v Maroku si nezadá asi s vyhlášenými austr...
4k zobrazení
Marocké město Meknés je někdy cestovateli značně opomíjené. Neví však, že přichází o historické p...
4k zobrazení
V Maroku jsem byl mnohokrát a do kraje za Atlasem jsem se zamiloval. Při každé cestě jsem objevil...
5k zobrazení
Abychom se mohli toulat po Maroku, museli jsme se tam nějak dostat. My jsme zvolili leteckou dopr...
4k zobrazení
Při cestování po Maroku jsme se zastavili v městečku Oulad Berrehil (Olad Berhil, Oulad Barrehil)...
5k zobrazení
Oukaimedenu je jedno z nejznámějších středisek zimních sportů v Maroku a také v celé severní Afri...
4k zobrazení
2.1. Sobota Tak trochu na rychlo po předešlých oslavách Silvestra zabalím a můžu se vydat na dal...
5k zobrazení
Pokud vystoupíte z přístavu v marockém Tangeru jako nepřipravení cestovatelé, hned pocítíte, že j...