5k zobrazení
Po úspěchu výpravy do Paříže v předchozím roce jsme se s kolegy a kolegyněmi z práce rozhodli, že...
4k zobrazení
Toulali jsme se kouzelnou Kalabrií,od moře do hor, jen tak bez cíle. Poznávali jsme města i malé ...
2k zobrazení
DOLOMITY 26.6.-5.7. 1998 Na počátku léta 1998, jsem se jsa čerstvě odmaturován vydal se svoji teh...
2k zobrazení
Den třináctý – Benátky Ráno vyrážíme před devátou hodinou do přístaviště lodí, abychom se v...
2k zobrazení
Jako každý i já jsem měla nějakou touhu…a to podívat se na karneval v Benátkách. Jednoho do...
2k zobrazení
Vše začalo podvečerním příjezdem k malebnému jezeru Lago di Misurina (1754 m.n.m.), které pod doh...
5k zobrazení
Náš odjezd do Itálie Letošní start o posledním červnovém dnu směrem Itálie probíhal podle již ně...
3k zobrazení
Ráno příjezd na nádraží Termini a procházkou míjíme Koloseum, Forum Romanum, Kapitol, fontánu Di ...
4k zobrazení
Začátkem září vyrážíme do Itálie do města Riva del Garda u největšího italského jezera Lago di Ga...
2k zobrazení
Další den jsme se vydali na poznávání dalších krásných míst na jihovýchodě ostrova. Nejvyšší horo...
5k zobrazení
11. – 17. září 2010 Tuto dovolenou jsme pojali jako průzkum Toskánska. Tedy aspoň takový, jaký se...
2k zobrazení
Tessinské Alpy se rozkládají na území Itálie, v oblasti Piemontu a Švýcarska, v kantonu Ticino. J...
3k zobrazení
Jezero Lago Maggiore je druhým největším z hornoitalských jezer. Jeho délka je 60 km, šířka 5 km ...
3k zobrazení
Velikonoční prázdniny a chuť něco vidět… První objevování této oblasti s průvodcem. Možná s...
4k zobrazení
Pro tuto dovolenou jsme se rozhodli někdy na jaře a oslovili jsme cestovní kancelář, protože jsme...
3k zobrazení
Třetí a současně závěrečná část „velkého“ italského retroputování bude věnována převá...
4k zobrazení
Z domova jsme odjeli v neděli 21. srpna ráno před devátou. V den, kdy předpověď počasí inzerovala...
4k zobrazení
Týdenní výlet do Věčného města 29.8.2011 jsme s maminkou ráno popadly své kufry, Student Agency s...
4k zobrazení
Než jsem se k tomuhle balíku (cestopisu) dostal, nastal problém. Z počítače se mi vytratil zrovna...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
3k zobrazení
Na jihu druhého největšího ostrova Středozemního moře, Sardinie, se ve stejnojmenném zálivu rozkl...