1. den – Přílet do Antalye z Prahy.Letěli jsme s tureckou leteckou společností a let trval 3 hodiny.Ubytovali jsme se v hotelu v Antalyi.

2. den – Cesta na západ podél pobřeží s krásnými výhledy.Brzy jsme dorazili do Myry – dnešního Demre.Zde se nacházejí nádherné skalní hroby a ve městě kostel Sv.Mikuláše,ve kterém byl světec pohřben.Doputovali jsme až do oblasti Mugly,kde jsme přenocovali v hotelu.

3. den – Nádherná plavba po vodách zarostlých rákosím v oblasti Dalyan.Pouze lodí se dá dostat na pláž Iztuzu (Želví pláž),důvodem je výskyt želv caretta-caretta.My jsme viděli bohužel jen carettu obecnou,ale jinak jsme na pláži nasbírali spousty velkých mušlí.Do večera jsme doputovali až do oblasti Kusadasi.

4. den – Efez – jedno z míst,kde se soustřeďuje největší počet vykopávek na světě.Základy města se zachovaly mimořádně dobře.Poté jsme navštívili baziliku Sv.Jana ,významnou byzantskou stavbu.

5. den – Cesta nádherným meandrem do Pamukkale.Už z dálky jsou vidět sněhobílé sintrové terasy,ktetré vznikly usazováním stékající termální vody.Nad travertinovými terasami se rozprostírají ruiny skvostného města Hierapolis.Přenocovali jsme v oblasti Pamukkale,kde v hotelu byl k dispozici bazén s termální vodou.

6. den – Přejížďka přes pohoří Taurus zpět do Antalye.Cestou jsme navštívili tkalcovnu koberců,kde majitelkou je Češka provdaná za Turka.Zde jsme se seznámili s celým postupem výroby koberců – tradičním tureckým uměním.Bylo možno si i ručně tkaný koberec koupit.Večer jsme si nechali přímo v hotelu udělat peeling celého těla s pěnovou masaží zakončen olejovou masáží.Absolutní relax!

7. den – Prohlídka Antalye,jedno z nejkrásnějších měst turecké riviéry.Kromě jiného jsme viděli vodopády,hlavní náměstí s historickým centrem,symbol města „flétnový minaret“ Yivli Minare.

8. den – ráno odlet na letiště a odlet směr Praha.

Celkový dojem ze zájezdu byl velmi dobrý,Turci jsou velice příjemní a ochotní.Všude se dá smlouvat o cenách,takže na to nezapomínejte! Na tržnicích můžete ochutnat cokoliv vám nabízejí,aniž byste si to museli koupit.Krásná a rozmanitá příroda vás uchvátí,že máte touhu se vrátit ještě někdy znova vše prožít.Ve všech hotelech (4-5 hvězdiček) velice čisto,k dispozici jsou zdarma bazény,termály,sirné lázně…Jídlo je formou švédských stolů,bylo výborné a chutné,krásně naaranžované.Hygiena bezproblémová.Co se tureckých záchodů týče,občas byly vidět na odpočívadlech či benzínových pumpách,ale vždy tam byl alespoň jeden záchod evropský.